pali 9 litrów ropy jest mułowaty turbo powyżej 2 tyś łapie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rapen
    Classic
    • 2013
    • 22

    pali 9 litrów ropy jest mułowaty turbo powyżej 2 tyś łapie

    a ja sobie właśnie montuje jakieś tam 295/35/21..., do jakiegoś tam Q7... :szeroki_usmiech
    5700..., pzero rosso.. :wink:
  • g4cek
    Rider
    • 2011
    • 402

    #2
    pali 9 litrów ropy jest mułowaty turbo powyżej 2 tyś łapie

    Witam,
    Sprzedałem swoje auto jakiś czas temu około 3 miesięcy temu jednemu kolesiowi. Dzwoni on do mnie dziś że ma nastepujący problem i czy umiem mu w tym pomóc. Podobno auto zaczeło palić 9 litrów na 100 i jest strasznie mułowate. Po podłączeniu pod kompa nie pokazuje błedów. Turbo zaczyna łapać od 2000 tyś obrotów ale to tez nie jest to co było przed tem. W czym może być problem, czy może ktoś pomóc? Dodam że auto przed sprzedażą i w dniu sprzedaży jeździło normalnie. Ponieważ jestem normalną osobą chciałbym pomóc nowemu nabywcy.

    Komentarz

    • damian1975
      RS
      • 2012
      • 4107
      • Superb III (3V3)
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #3
      g4cek, może układ dolotowy,u mnie jakiś czas temu strzeliły dwa gumowe (zbrojone) węże,i też auto zrobiło sie mułowate i więcej paliło,i zapytaj jeszcze nowego właściciela,czy jak turbo załapie nie słychać świstu dość głośnego (a dokładniej odgłos uciekającego powietrza).Daj znać co i jak,pozdrawiam


      TAXI 2153 KATOWICE CHYBIE

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Wykonajcie kompletną diagnostyke [logi]... statyczne i dynamiczne.
        Odczyt błędów to troche mało
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • Sebastian_M26
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1823
          • Superb II (3T4)

          #5
          Kiedyś też tak miałem. Po zakupie nowego 2.0 TDI 140KM przez pewien okres było dobrze, natomiast później nastąpił odczuwalny brak ciągu, silnik troszkę lepiej przyspieszał tylko w zakresie 2-4 tyś obr. , no i zaczął palić po 10-12 l/100, szczególnie jak obrotomierz chodził w okolicach 4tyś obr. Oddałem auto na naprawę do Masters-a i znowu przez pewien okres 175KM lepiej ciągło, ale dalej tylko od 2-4,5 tyś obr.
          Rozwiązaniem problemu okazał się zakup TSI, ale jak się okazuje nie na długo, bo 188KM powoli przestaje przyspieszać.... na szczęście na razie jakiś tam ciąg jest od 2,5 do 6,5 tyś obr, ale na jak długo?
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz

          • sew1981
            RS
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2009
            • 10917
            • Fiat

            #6
            Sebastian_M26, chyba jednak nie w tym tkwi problem :wink: :P hehe
            rozumiem że z serii masz 188? rób program zatem

            Komentarz

            Pracuję...